23/12/2020

Niet geïnspireerd

Getverderrie... ik ben helemaal niet geïnspireerd voor een blogje.



Misschien een goed idee om even te niksen. Beetje wandelen, beetje tv-kijken, beetje bellen links of rechts, beetje dit en beetje dat...

Er komt vast wel iets om te schrijven in m'n hoofd. Maar nu even niet.

Dus... laat ik het hier maar bij laten en jullie allemaal een mooie eindejaar toewensen. En natuurlijk een prachtig nieuw begin van 2021. 

Ik wens je gezondheid toe. En dat het leven weer "normaal" mag worden, zonder zorgen en met nieuwe spirit...



32 comments:

Marjolijn. said...

Fijne dagen meis, geniet volop van een beetje dit en een beetje dat...!

Lutje said...

zo is het wel, de ene dag teveel, de andere dag geen bloginspiratie
maar wat maakt het uit, je hebt nu wat tijd voor jezelf en wie weet wat er allemaal op je pad komt.
۰۪۫ ۪۫☃۰۪۫ ۪۫ ۫в۪۰۫є۪۰۫ѕ۪۰۫т۪۰۫ω۪۰۫ι۪۰۫ѕ۪۰۫н۪۰۫є۪۰۫ѕ۪۰ - ヽ(° ͜>°)ノ*҉

-Een @->- en een eindejaarsknuffeltje voor jou.

Karel said...

mogge Marlou
ja zo zijn er van die dagen
zag je leuk bezig op het strand
wens je fijne dagen en een gezond 2021
groetjes , Karel

nicole orriens said...

Soms heb je dat. En hoe harder je dan probeert om een idee te krijgen hoe koppiger de hersenen zwijgen : )

Soms is loslaten inderdaad beter.

Jij ook de beste wensen!

Firma Fluitekruid said...

Jij ook fijne feestdagen en een mooi nieuw jaar!
En dat laatste citaatje is erg mooi...

Mormorsweb.blogspot.com said...

Dank je wel. Ook voor jou de beste wensen voor een goed en gezond Nieuwjaar en ik hoop dat je een paar gezellige kerstdagen krijgt. Veel groeten ..

Karel said...

ha die Marlou
aan het leuke plaatje wat je mij bracht te zien , heb jij de inspiratie terug
dank je wel
groetjes

Jan K. alias Afanja said...

Jammer dat de inspiratie even uitblijft, maar er zijn ergere dingen.
Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en een heel gelukkig en vooral gezond 2021!

vilterietje said...

Adem in adem uit en gewoon doorgaan! Fijne feestdagen, tot volgend jaar lieverd

Anonymous said...

Fijne dagen en gewoon even je aandacht verzetten. Laten we hopen dat 2021 een beter jaar wordt dan 2020.
Blijf gezond!

Tine de Jong said...

Dank voor je mooie wensen. Zowel hier als op blogs. Dat alle dagen mooi en gezellig mag wezen voor jou en je vriend. Maar ook dat we n 2021 weer gezellig mogen genieten van alle schrijfsels.
° _██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯•

sjannesblog.com said...

Een wijze raad. Voor jou ook de beste wensen!!

Edward McDunn said...

We hebben allemaal weleens eens "Writer's block" Marlou, het is gelukkig ook geen verplichting hè?
Ik wens jou en je dierbaren, voor zover mogelijk, hele fijne dagen, maar vooral een gezond 2021.

Sjoerd said...

Een goed advies. Vooral alles even laten gaan. Het komt goed in het nieuwe jaar...

Ferrara said...

Marlou, bloggen moet leuk blijven en is geen verplichting, hoewel ik de frustratie van een block maar al te goed begrijp. Dank voor je leuke versierde wens. Ik plaats de mijne morgen.
Maar voor het geval dat je aan de sliert bent en ook niet leest wens ik je GOEDE DAGEN en een inspiratievol 2021.

christiene said...

Ha Marlou,
Dank voor je bezoekjes en lieve reactie!
ik kijk uit wat je in het nieuwe jaar te brengen hebt
misschien wel inspiratie.
Geniet samen zo ver kan,wens je heel fijne feestdagen!
mooie Kerstdagen en een gezond en goed 2021!
Veel liefs
groetjes Christiene.

Hilly Nicolay said...

Dag Marlou,

Ik kom je warme feestdagen wensen en een heel mooi en bovenal gezond 2021!
*****
Hilly

Rebbeltje ★ said...

Ha het kwam over en deed me gelijk denken aan de oude space :)

Fijne Kerstdagen en een gezond en goed 2021!!!
Groetjes

Jelle Droeviger said...

Laten we in élk geval sneeuwballen gaan gooien,
en dan een beker warme chocola,
en daarna dansen,
en aan de gloeiwijn gaan.
.
Jelle Droeviger.

miekequilt said...

Geen inspiratie en dan toch weer een blog plaatsen, ik vind het wel grappig. De onderste foto vind ik mooi, lekker rustig en een mooie kleur.

די מריו said...

Wens je mooie dagen. Geniet van alle mooie dingen om je heen. Tot volgend jaar.

Love As Always
Di mario

Marthy said...

Het komt goed, ik weet het zeker.

Rebbeltje ★ said...

Hoi Marlou
En dan is het bijna zover...

° _██_*。*. / \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°* /.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • .) ˛°./• ♫ •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。
*(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
¯˜”*°•♥•°*”˜¯`Fijne feestdagen ¯˜”*°•♥•°*”˜¯

Geniet ervan

John said...

Ik neem ook een paar dagen vrij van mijn blog. Niet omdat ik niets weet te creëren maar omdat ik me op andere dingen ga richten.

Nietzomaarzooo said...

Geen inspiratie. Kan toch.
Als je vanavond niks te doen weet, of het samen zingen op de Grote Markt mist:

https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR2oRqZvNPc8apjEsUn3IDY2tthkPDXlY436_d2eNCvBELm8Zl-315nacA0&v=Hyl8cST1r0s&feature=youtu.be

We kunnen anders altijd nog regendruppels tellen.

Catherine Boone said...

Ik wens jou mooie kerstdagen en jaarwisseling toe.

MelodyK said...

Misschien 1 idee.....

Loslaten... zodat je beide handen vrij hebt om iets op te pakken dat dan op je pad komt?


Dank je wel voor je mooie en leive wensen, van harte driedubbel in het kwadraat hetzelfde

Mirjam Kakelbont said...

Soms staat je hoofd niet naar schrijven/bloggen. Soms is nu. Dat hoort erbij, lieve Mar-Lou-Lou. Even een stapje terug en wat meer tijd nemen voor jezelf. Je even opladen en dan komt er vanzelf weer iets leuks op je pad dat jou inspireert!
Heel veel licht, liefde en gezondheid voor 2021. Dat we elkaar maar vaak mogen "spreken."
Houd moed, doe lief ♥
Dat schat!

Karel said...

mogge Marlou
wens jullie een gezond 2021
groetjes , Karel

Lutje said...


* Warme groetjes, de beste wensen voor 2021 en een @->- voor U.***

Jacqueline en Ferry said...

Je hebt eens gelijk even niet te bloggen. Het kan eens ook gebeuren. Komt ook door de corona tijd. Dan weet niet eens om te schrijven. Vooral foto's maken hebben wij moeite ermee in deze moeilijke tijd. Kan niet eens ergens toe gaan. Hopelijk zie je later weer eens terug. KOmt goed!

Op deze mooie dag willen we graag gelukkig nieuwjaar 2021 wensen.
Groetjes, Jacqueline en Ferry.

Rebbeltje ★ said...

Wens jullie een gelukkig maar vooral een gezond 2021.
En voor je verloofde Van Harte Gefeliciteerd...niet verkeerd om het nieuwe jaar met een feestje te beginnen.
Groetjes