25/05/2021

Lekker lummelen...

 Gisteren nam ik een blogvrije dag.


Weet eigenlijk niet zo goed waarom, want ik heb altijd vrij en hoef eigenlijk niks te doen, dus... hoezo een blogvrije dag?

En tóch voelde het als een vrije dag. Ik heb NIKS in de tuin gedaan en ook NIET gezwommen. 
Wél een ommetje, 2 Spaanse lesjes en de Tijn-oefening, omdat ik daar lekkere energie van krijg...



Wat gelezen in mijn nieuwe boek. 
Uitgebreid de krant gelezen. Het enige goeie dat er in stond was dit:


MUSEA OPEN... NU!!

Omdat het zo druilerig was had ik best graag naar een museum gewild. 
Echt belachelijk, dat dat nog steeds niet kan. 
Maar goed, al met al toch een goeie dag. 
Niks moest! 
Alles was goed...

21 comments:

Marjolijn. said...

Niks doen mag...!
Zelfs af en toe heel goed voor de mens.

Lutje said...

zo is het
waarom eens niks doen...
-Een @->- voor jou.

די מריו said...

Musea mag natuurlijk pas open als ook de horeca binnen ook weer open mag. Een dagje niets doen, dat had ik me ook voorgenomen. Maar dat is niet gelukt.

Love As always
Dimario

Karel said...

mogge Marlou
zo'n dagje niks doen is best lekker hé
en ja je moet die lui als zij van de Engelsehoven niet proberen te begrijpen
dat is slecht voor je gemoed :(
geniet de dag

nicole orriens said...

Dat musea niet open mogen, maar winkels wel vind ik ook bizar. Ik heb ook zin om een paar dagen echt Vrij te hebben.

Anonymous said...

Niets doe is heel erg gezond. Wat is een tijn-oefening?

Jelle Droeviger said...

Niks doen...?
Dan moet ik opnieuw geboren worden.
Niks lummelen.
Voort moeten we.
Bewegen.
Aktie.
En daarna lekker slapen.
En vroeg weer op, voor nieuwe aktie.
Léven.!

Tine de Jong said...

Mogge Marlou, Sommige regels vind ik ook waardeloos en daarbij ook wat vreemd. En een dag eens lekker niks doen is ook wat ik steeds probeer maar toch doe ik dan toch weer wat. Geniet van de dagen die komen gaan. Groetjes.

Jan K. alias Afanja said...

Een blogvrije dag ... dat is bij mij intussen exact 259 dagen geleden. Wanneer ik een paar dagen niet meer blog, dan is dat over het algemeen een teken dat het niet goed met me gaat. Ik vind het veel te lekker om gewoon lekker in mijn eigen tempo en op mijn eigen manier door te gaan. ;-)

sjannesblog.com said...

Op een mooie Pinksterdag moet dat kunnen om zomaar niks te doen. Nog even geduld met die musea. Dat heb ik ook al tegen mezelf gezegd op zo'n druilerige dag.

Edward McDunn said...

Best weleens fijn hoor, een dag waarop niets moet, en alles kan.
Er komen nieuwe versoepelingen aan, hopelijk dan ook voor de musea.

Sjoerd said...

Het weer was ook niks, dus dat paste er goed bij.

Karel said...

ja Marlou
we genoten allemaal hoor , zelfs ondanks de regen

groetjes , Karel

Bertiebo said...

Goed van en voor je

vilterietje said...

Niks moest, alles was goed....behalve de musea dan

Rebbeltje ★ said...

Heerlijk toch gewoon doen waar je zin in hebt en niks moet.
Zo leven wij al jaren en bevalt goed haha
Alleen komt er soms een kwaaltje om de hoek kijken en dat belemmerd je dan toch weer pffttt
Maar kan af en toe (niet te lang) weer bij mijn pctje zitten en dan vliegt de tijd haha
Groetjes en fijne dag

Ferrara said...

Elke dag een blogspot schrijven lijkt me ook een heel verbond.
Heerlijk toch, dat niks hoeft en alles mag.

miekequilt said...

Gewoon een dagje lummelen, ik ben er niet goed in. Maar jij doet het gewoon af en toe, heerlijk. En die musea komen wel hoor. Nog even wachten en dan kan je je hart weer ophalen.

Hans said...

Vooral lekker lummelen is een vrije dag waard.
soms snap ik de coronaregels helemaal niet, blij zijn als het voorbij is. Hans

John said...

Ik had weer veel te laat door dat het Pinksteren was, en de post kwam hier ook gewoon.

Hilly Nicolay said...

Gewoon een dag niets doen, maar toch doe ik altijd wat:)


Bijvoorbeeld zo koffiedrinken, neem ook een kopje Marlou, gezellig:)

Groetjes voor jou,
Hilly