23/08/2021

We gaan weer beginnen!

Zo, de scholen in mijn regio gaan weer beginnen, de vakantie is voorbij en het is tijd om weer aan het werk te gaan.

Is bloggen werk? 
Nou..., soms voelt het als werk: thuiswerk. Er zit best wel veel tijd in, alleen word je er niet voor betaald
Als ik er voor betaald zou worden dan zou ik het niet doen. 
Ik ben namelijk met pensioen.​​
Dat zou je misschien niet zeggen, maar het is echt waar: ik ben met pensioen.
Dat bevalt me prima, ik zou niet anders willen, vrij zijn en doen en laten wat je wilt!
En dus bloggen wanneer ik wil.

Maar mooi, dat ik nu weer ga beginnen...
Vertellen over hoe fijn de vakantie was en getverdemme... hoe ziek ik ben geweest.
Henry had een bedje voor me gemaakt, beneden in de woonkamer. Dan kon ik sneller bij de wc...



Ben in de verre verte nog steeds een beetje ziekerig. Niet erg, maar m'n maag en darmen zijn nog steeds niet helemaal genezen... rottig Noro-virus!
Maar... vol goede moed vooruit. We gaan namelijk...
weer beginnen! 

19 comments:

Lutje said...

fijn dat je er weer bent :o)
-Een @->- voor jou.

Anonymous said...

Fijn dat we weer van je horen. Beterschap trouwens, die virus was/is dat corona?

Karel said...

mogge Marlou
ja best wel fijn dat pensioen hé , dat we ooit tijd hadden om te werken 😁
jij doet maar snel weer gezond worden , ziek zijn is ongezond
geniet de dag

miekequilt said...

Fijn, je bent er weer. Jammer dat je zo ziek was. Hopelijk knap je snel weer op.

Mormorsweb.blogspot.com said...

Roskildesyge noemt men hier het novovirus. Roskilde is een stad in de nabijheid van Kopenhagen waar de ziekte de stad teisterde. Vandaar de naam. Ik hoop en lees dat je aan de beterende hand bent. Gelukkig

Karel said...

ja ons landje is prachtig Marlou
ik zag er al aardig wat van het zij te voet of vanaf het fietszadel :)

mazzel

Jelle Droeviger said...

Welkom terug, Marlou.
Vervelend dat je gepest werd door het NORO virus. Ja, je darmen raken dan behoorlijk in de war, en dan is het fijn als je wat extra wordt vertroeteld..
.
Jelle Droeviger.

Sjoerd said...

Ai, op een echte buikgriep zit niemand te wachten. Daar ben je meestal wel even zoet mee. Ik wens je alle sterkte, en eh uiteraard welkom terug in blogland.

Edward McDunn said...

Goh, dat is balen hoor, van harte beterschap gewenst!

Bertiebo said...

Hopelijk verdwijnt dat laatste restje nu ook snel!

Ferrara said...

Fijn dat Henry goed voor je zorgde. Nu maar bijkomen.

Rebbeltje ★ said...

Hoi Marlou
Balen ziek zijn op jullie vakantieplek, dat wil je niet hè.
Maar weet een beetje hoe het voelt want ook ik was dat op een vakantie op kos
Stuurde manlief alleen uit eten en ik genoot dan van de rust.
Alhoewel genieten pffttt
Groetjes en welkom terug

די מריו said...

He darrie, zo´n norovirus maakt je dag ook er niet prettiger op. Maar als ik zie hoe goed Henry voor je gezorgd heeft, daar mag je dan wel weer blij om zijn. Blij dat je weer terug bent.

Love as Always
Dimario

John said...

OEi, ziek zijn is niet leuk. Zeker niet als je met pensioen bent want dan ben je drukker als dan dat je werkt. Beterschap.

Hilly Nicolay said...

Beterschap Marlou.
Fijn dat je er weer bent!

Groetjes,
Hilly

Nietzomaarzooo said...

Fijn dat je er weer bent. Hoop dat je genoeg Joodse Penicilline op voorraad hebt (of krijgt). Licht verteerbaar en troostend. Vandaag wel een lekker zonnetje; dat moet je goed doen!

sjannesblog.com said...

Bah, ziek zijn, dat is minder. Beterschap en fijn dat je toch weer op de startknop hebt gedrukt!

Nicole Orriëns said...

Leuk dat je er weer bent! Mis je het bloggen niet als je vakantie houdt?

Sjaantje said...

Hé daar ben je weer. Nou, je was er natuurlijk al, maar ik ben niet altijd een dagelijkse bloggen-lezer. Je weet wel, druk met koekies, ha ha. Gezellig dat je er weer bent. Maar rottig dat je je zo naar hebt gevoeld. Hopelijk gaat het nu steeds een beetje beter.