28/01/2021

De vrijheid en de zee

 
De zee


De vrijheid






18 comments:

Bertiebo said...

Veel beter wordt het niet hè Marlou

Lutje said...

zeker als er weinig volk is voelt het zo aan...
-Een @->- voor jou.

די מריו said...

We zouden toch allemaal die vlieger wel willen zijn.

Love As always
Di Mario

Karel said...

mogge Marlou
de zee en de vlieger , 2 mooie voorbeelden van vrijheid
houd vol
groetjes , Karel

John said...

De zee is vrijheid ja. Meestal dan toch want het kan verkeren. Maar fijn is het altijd aan het water.

Jacqueline en Ferry said...

Mooie vrijheid leven. Is zeker prachtig te zien aan de zee. Mooie vlieger om te zien van deze filmpje. Fijne dag. Groetjes J&F.

klaproos said...

wauw wat een gaaf gezicht, vliegen als een vogel lijkt mee ook zó tof

neem een pluuke mee vandaag hé LOL

xxx

Jelle Droeviger said...

Ja, wát is vrijheid.?
toen je geboren werd was je vrij, was je nóg vrij.
Daarna begonnen de beperkingen,
en ging je weer zoeken naar die ongebondenheid.
Tot je kon vliegen.

Jelle Droeviger.

Sjoerd said...

Ik wil naar de zeeeeeeee.....

Karel said...

ha die Marlou
ja een mooie streek waar Liechtenstein ligt , ik kwam graag in de bergen
of ik stoer was weet ik niet , maar ik genoot er wel , was er vrij en blij
groetjes

sjannesblog.com said...

Heerlijk! Nog even geduld!

Edward McDunn said...

Prachtig Marlou, de zee blijft toch altijd trekken hè?
Laten we onze vrijheid maar koesteren.

Jan K. alias Afanja said...

Wat een heerlijke beelden, Marlou. Lekker om het mooie weer even op deze manier binnen te halen op deze regenachtige dag.
Een dagje zee lijkt mij ook wel weer eens lekker. Dat is intussen alweer bijna vier jaar geleden. Maar dat ik voor het laatst gevliegerd heb, is al bijna dertig jaar geleden.

Rebbeltje ★ said...

Lekker aan zee
En nu zo heerlijk rustig ook nog eens
Groetjes en fijne dag

Anonymous said...

🙄 ik blijf liever thuis of ga naar de bossen.

Marjolijn. said...

Lekker uitwaaien daar....!!

Mirjam Kakelbont said...

Lekker een dagje naar zee!
Je zou toch voor een dag een vlieger kunnen zijn. Wegwaaien kan niet, want iemand houdt je vast. Een geruststellende gedachte...
Ik waaide even met je mee (-:
Dikke liefs ♥

Hans said...

De zee daar wil ik wel heen, vroeger gingen we vanuit Krommenie op vakantie naar Heemskerk.
Strand en de zee maken ruimte in het hoofd. Hans