04/09/2019

Ja, ik wil!

.
Nee... de titel slaat echt niet op mij en Henry... wij zijn heel gelukkig verloofd, al bijna 27 jaar!
Maar het slaat wel op een bruidspaar, dat helemaal de Zugspitze op is gegaan om daar hun trouwfoto's te laten maken.
Nogal bizar vind ik het eigenlijk.
De zon schijnt weliswaar, maar het is daarboven op bijna 3000 meter hoogte hartstikke koud...bijna 3000 meter hoog!! Zij heeft kippevel...

Hier zijn ze, een soort van keizerin Sissi met haar Franz Josef.
Ik denk dat het Italianen zijn, dus ik noem ze Sofia en Marcello.



Toch wel een mooi romantisch plaatje...
Ik hoop, dat ze lang en gelukkig samen mogen zijn!
Dat ze lief zijn voor elkaar. En elkaar alles gunnen.

Zo'n beetje zoals Henry en ik dus, hier in Bingen aan de Rijn:





19 comments:

Lutje said...

je hoeft niet getrouwd te zijn om gelukkig te zijn, dat zie je aan jullie 2
en ik herken het bij mezelf
maar als je trouwt en je hebt zo'n foto's, dat is wel echt mooi
* Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Mooie plek voor bruidsfoto's...!
Alle geluk voor beide koppels.

Yova said...

Prachtig plek om te trouwen. Dit zullen jullie nooit vergeten.
Nog eventjes dan jullie ook 27 jaar getrouwd.
Aan jullie is zeker mooie koppel. Mooie foto's.

Fijne dag gewenst. ❤️

Jelle Droeviger said...

Die twee waren vast wel in de wolken.
En dan daarna vlug met de gondel omlaag, naar huis.
Onder de wol
En aan de rol...

Mooie gedachte overigens, Marlou:
"Lief zijn voor elkaar. En elkaar alles gunnen."
.
Jelle Droeviger.

miekequilt said...

Wat een prachtige jurk. En de bruidegom met zonnebril. Een mooi stel. En jij bent met je verloofde ook een leuk stel.

Bertiebo said...

Ik vind die foto's prachtig. Echt! Ik wilde wel dat ik zelf zulke mooie foto's had. Mijn trouwalbum ziet er niet uit. Ik heb net besloten om het weg te doen. Die foto van van jullie is ook mooi, maar anders.

Edward McDunn said...

Het leverde wél mooie en romantische foto's op. Gelukkig hoefde de bruidegom zijn bruid niet de berg op te dragen toch?

nicole orriens said...

Het zijn wel prachtige foto's. Maar wat een gedoe zeg. Ik denk niet dat ik zoveel moeite zou willen doen voor mijn trouwfoto. Die energie steek ik dan liever in mijn huwelijk ; )

Tine de Jong said...

Nou om zo hoog te gaan voor wat foto's te maken hoeft voor mij ook niet hoor. Bij ons is het nu al bijna 43 jaar getrouwd geleden en wij gingen naar het stadhuis met een boerenkar met paarden ervoor en dat vonden wij veel romantischer dan zoiets als dit te doen. En op internet met Photoshoppen kan je ook al veel doen en zo een scherm achter of voor je gaan zetten en dan lijkt het ook net of dat je het zo hoog gaat zoeken. Wellicht was dit hier ook wel zo. Wie zal het weten toch? Bedankt dat je hebt getekend via Dier en recht en voor je mooie reactie erbij op mijn blog. Wens je mooie namiddag. Beetje fris maar de was droogt er goed bij. Jullie zijn ook een prachtig koppel om te zien en bij 30 jaar verloven is er vast ook wel een feestje op komst. Mooie foto en groetjes voor jullie samen.

Rebbeltje ★ said...

Ha die Edward :) die denkt gelijk aan de bruid galant naar boven dragen hihi...
Mooi hoor dat zijn prachtige foto's als herinnering

Wij stonden op een kleine berg en wel bij een molen en daarna op een bevroren gracht...was ook koud whahaha
Groetjes

Tine de Jong said...

Bedankt voor je mailtje en sorry voor de vergissing. Kon niet lezen in je blog dat jij de foto's zelf had gemaakt. En bij deze mijn excuses aangeboden aan jou. Groetjes, Tine de Jong

די מריו said...

Trouwen doe je in je hart en niet voor de foto's. Maar als je wilt mag je er best een feest van maken die dag. Maar dan ook graag de rest van je leven.

Love As Always
Di Mario

sjannesblog.com said...

Romantische foto's geworden, allemaal! Je doet het goed als trouwfotograaf!!

Karel said...

ha die Marylou
mooi in Bingen aan de Rijn
op die hoogte trouwen prima , maar is dus wel frisjes
laten we hopen dat hun huwelijk warm blijft

je genoot een stukje muziek las ik , ook romantisch geloof ik :)

fijne middag groet , Karel

Sjoerd said...

Wij hebben hier een heel mooi kasteel, daar zijn zo'n 44 jaar terug onze trouwfoto's gemaakt. We zijn inmiddels meer dan 50 jaar een stel...

Terrebel said...

Brrr...probeer daar maar eens kindjes te maken! ;-)

Hans said...

Over weemoedig gesproken, ik smelt hier bij weg.
Leuk om je vlogjes te volgen, mensen zoals jij maken het leven mooi. Hans

klaproos said...

whahaha heerlijk Loutje,
ze moeten het nog maar eens zien waar te maken wat jullie gedaan hebben :-)
knap hé, zo'n tijd samen, heerlijk,
gewoon doorgaan loutje, géwoon doorgaan :-)

xxx

Sjaantje said...

Leuk, die foto van jullie samen. Mooi stel!