15/05/2020

Marc Chagall

.
Toen ik eergisteren thuiskwam lag er een kaart op de mat bij de voordeur.
Kijk eens wat een mooie:


Het verliefde paar van Marc Chagall!
Ik heb onlangs ontzettend genoten van de serie van en met Jeroen Krabbé.
Wat een knappe en fijne serie. 
En op deze kaart is zo mooi het blauw van Chagall te zien. 

Ik ben blij met deze kaart, maar weet echt niet van wie ik 'm gekregen heb.
Ik herken het handschrift helaas niet...



Er staat ook nog een fijn gedicht op van Sjoerd Kuyper.

Ochtend

Mijn tuin slaapt
ik zie zijn adem: mist tegen het raam
mijn tuin droomt
van geel en blauw
En wat hij droomt, dat zal bestaan
Als de zon is opgegaan

Van wie dan ook... dank je wel!
En alle andere verjaardagskaartschrijvers... heerlijk! Bedankt.



Laatste bericht:
Inmiddels weet ik van wie de kaart is...
Van Maria! Ohhh, dank je wel! prachtig...





25 comments:

Lutje said...

mensen die aan je denken, dat is fijn
zo zou het ook moeten zijn
-€en @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Altijd leuk zo'n verrassing...!

די מריו said...

Je bent weer goed verwend en dat is maar goed ook, dat verdien je ook.

Love As Always
Di mario

miekequilt said...

Wat een prachtige kaart. Ik ben ook groot fan van Chagall. Wat ben je heerlijk verwend.

Karel said...

mogge Marlou
wat een leuke thuiskomst zo
ik hoop dat je de afzender nog weet te achterhalen
geniet de dag
groetjes , karel

nicole orriens said...

Een prachtige kaart inderdaad! Wat een fijne verrassing om die in je brievenbus te vinden : )

Bertiebo said...

Eigenlijk best leuk dat je eerst niet wist wie die kaart stuurde. Leuk om er over te fantaseren en te denken, bedoel ik. Uiteindelijk wil je het natuurlijk echt weten en dat is gelukt zie ik.

John said...

Een anoniem kaartje voor je verjaardag. Dat is leuk. Maar ik zou willen weten van wie het kaartje is

pourquoi pas ??? said...

Wat ben je toch een verwende aap. Wat heerlijk voor je dat je zo verwend bent.

Edward McDunn said...

Wat leuk om zo'n mooie kaart te krigen Marlou, misschien kom je er ooit achter, weet hem heeft gestuurd.

Nietzomaarzooo said...

Wat een mooie kaart. Om in te lijsten en dat gedicht ook. Bij je tuintje. Echt heel erg mooi en de afzender kent je goed.
Heerlijk zo'n stapel kaarten. Heerlijk.

Jan K. alias Afanja said...

Een anonieme afzender, wat spannend ...
Het lijkt wel Valentijsdag. :-)

Karel said...

ha die Marlou
ik reis met mijn dalvrij altijd buiten de spits , vind het zo mooi staan dat woordje " gratis "bij het inchecken hihi
prettig is anders , maar dat kapje op is te doen :(


kan je die wandeling aanraden hoor , maar dat doe ik al mijn wandelingen :)
en jij zingt er maar fijn op los , ikke niet 🤣
geniet de dag

Ria said...

Ja, wat een prachtige serie van Jeroen Krabbe, hij verteld het het ook zo mooi. Fijne acteur.

vilterietje said...

Mooi, dat gaat dan weer naar het ministerie van opgeloste zaken!

Rebbeltje ★ said...

Wat leuk al die post en een zonder afzender lijkt wel Valentijn hihi
Hier gaat alles zijn gangetje en we blijven zoveel mogelijk thuis.
Maja soms moet je hè...groetjes

Sjoerd said...

Fijn dat iedereen zo aan je denkt...

Tine de Jong said...

Een kaart ontvangen is toch wel veel persoonlijker dan een e-mail
als je het adres van diegene dan zal weten.

Hilly Nicolay said...

Wat een leuke kaarten.
En de kaart met het gedicht ook heel leuk.

Ik heb geen adres, anders had ik een kaartje voor jou gemaakt:)


Groetjes en fijn weekend.




Hilly Nicolay said...

Wat een leuke kaarten.
En de kaart met het gedicht ook heel leuk.

Ik heb geen adres, anders had ik een kaartje voor jou gemaakt:)


Groetjes en fijn weekend.




Hans said...

Wat lief zo'n kaart, heel anoniem en dan spannend.
Maar wel goed bedoeld. Hans

Ot. Heb een verzoekje voor je verjaardag gedraaid in de show.
Lior Narkis - Yom Huledet Birthday
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

Marthy said...

Wat mooi, dat gedicht.

Jacqueline en Ferry said...

Wat heb je leuke kaart gehad. Ers staat een leuke gedichtje erbij. Je zult echt blij zijn. Kaartje sturen is zeker leuker dan gewoon mailtje of mobiel. Fijn weekend. Groetjes Jacqueline & Ferry.

MelodyK said...

Extra bijzonder altijd hè als mensen een kaart sturen en dan ook nog een stapje extra zetten om een kaart te kiezen die bij de ontvanger past...

moooiie verrassingenzo op de mat dus en die zijn je uiteraard gegund

Mirjam Kakelbont said...

Heerlijk als zoveel mensen aan je verjaardag denken en je een kaartje sturen. Dat zijn cadeautjes die door je brievenbus naar binnen vallen. Fijn dat je de afzender weet want daar blijf je toch over na zitten denken! Een prachtige kaart en ook nog eens een mooi gedicht.
Dag lieverd, een knuffel ♥