28/09/2021

Uitnodiging!

Toen ik je een tijdje geleden uitnodigde voor een biertje (of iets anders) bij Café Sligting meende ik dat écht! 

Weet je het nog? https://marlou-praathuis.blogspot.com/2020/04/het-ommetje-van-bas-en-matth.html


Welnu... komende zaterdag is het zover!

Vanaf 16:30 uur ben je van harte welkom en ik trakteer! 


Dit is het adres: Zijlweg 18 in Overveen. De ingang is waarschijnlijk aan de achterkant aan het Zandvoorterpad. Daar is ook een lekker terras, dus... hup! en... proost: tussen 16:30 en 18:00 betaal ik je drankje... 


19 comments:

Lutje said...

lijkt me gezellig om daar te zitten
hopelijk heb je goed weer
-Een @->- voor jou.

די מריו said...

Dan wens ik jullie veel plezier, want ik ben dan nog gewoon aan het werk.

Love As always
Dimario

sjannesblog.com said...

Leuk idee. Dank je wel voor de uitnodiging, maar..........

John said...

Ik moet daar 2 uur voor rijden als alles meezit. Ik zou het graag doen, maar het is me te ver voor een biertje. En ik drink niet eens :D

Sjoerd said...

Beetje ver vanuit Limburg even op en neer, maar toch bedankt...

Mormorsweb.blogspot.com said...

💪Als ik kon, dan kwam ik...

Jelle Droeviger said...

Nou jaaa,
Dat komt mooi uit..
Ik zit op Terschelling, maar moet die dag toevallig in Haarlem zijn.
Dus ik kom graag even langs in Café Sligting, vanaf 16:30.
Maar alleen als er, behalve jij Marlou, ook bitterballen zullen zijn...
.
Jelle Droeviger.

Jan K. alias Afanja said...

Lijkt me best gezellig, Marlou, maar het is me toch net wat te ver weg.

Edward McDunn said...

Wat leuk dat je dit doet Marlou, voor mij helaas te ver weg.

Ferrara said...

Wat leuk en dank je wel, maar gaat niet lukken i.v.m. kaarten voor Herman van Veen die avond.

Rebbeltje ★ said...

Helaas dan is onze kleinzoon jarig ;)
Maar geef je zomaar een feestje of heb je feest?
Groetjes en veel plezier

nicole orriens said...

Het ziet er werkelijk supergezellig uit daar. Helemaal mijn smaak!

Anonymous said...

Superleuk initiatief!


Karel said...

ha die Marlou
als ik tijd heb , wie weet :)

viel mee hoor , een goed 76 km , met ondersteuning op 2 , enkele x een duin op , op 3 :)

fijne avond groet

Marthy said...

Jammer, ik had graag gekomen maar ben dan nog onderweg van Bretagne naar Nederland.

Sjaantje said...

Wat een goeie locatie én fantastisch gebaar. Ik wens je / jullie een lekker biertje of ander drankje.

Hans said...

Is me eigenlijk te ver, maar als ik de geest krijg. Hans

@ niet alleen de neus ook hoofd en nek.

klaproos said...

wat leuk loutje, dat wordt vást heel erg gezellig,
ja het is een eind weg, en ik mag niet binnen denk ik :-)
dus dat moet mooi weer worden :-)
ik denk aan je, en ik hoop dat er wel gezellige mensen op af komen
xxx

Ria said...

Ik ben erbij! Leuk Marlou!