15/10/2021

Mazzel- week, dag 5

Een mazzel zeg! Ik scoorde bij het grof-vuil iets moois, echt niet normaal!

Er stond een doos stond op een oud rottig tafeltje en in die doos zat dit koffieapparaat van Krups:


En geloof het of niet: het torentje met de koffiecupjes van Starbucks zat óók in de doos. En er zaten nog heel wat cupjes in!

Degene van wie het is geweest en die het wegdeed had de stekker er af geknipt.
Nou... dat is geen probleem voor mijn "Henry d' Électrique".  
Die maakt er in geen tijd een nieuw stekker aan en klaar.


En dan het moment suprème. Doet-ie het of doet-ie het niet?

Hij doet het. Er is niks mis mee. En de koffie... verrukkelijk!



Kom je een bakkie halen? Echt heel lekker... 
Er zitten trouwens ook décafé cupjes bij. 

22 comments:

Lutje said...

ik kijk nooit naar het vuil bij anderen buiten, maar dit is wel echt een vondst.
Spijtig dat je zo ver woont, want een koffie gaat er bij mij altijd in
-Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Jij bent toch ook een echte scharrellaar, ziet alles en kan het gebruiken...!
Op naar een fijn weekend, met een lekker bakje koffie.

די מריו said...

Ik heb iets principieels tegen starbucks. Maar dat is iets wat ik mezelf opgelegd heb.

Love as always
Dimario

Bertiebo said...

Leuk zeg! Ik moet toch eens wat beter opletten geloof ik.

miekequilt said...

Nou ja zeg. Wat een Vondst. Ik snap niet dat iemand dan de stekker eraf knipt. Maar gelukkig was dat voor handige Henri geen probleem.

John said...

Ja, wat mensen allemaal weggooien is niet te bevatten.
Wat een mazzel weer :)

Karel said...

mogge Marlou
ja jij bent een bofbips hoor
maar ik doe het nog met m'n oude vertrouwde pruttel apparaat
geniet de dag

Nietzomaarzooo said...

Voor de prijs van een stekkertje heb jij een koffie-lekkertje!

klaproos said...

wowwwww. mazzelbibs :-)
ja lekker bakkie,

weet je mensen gooien de gekste dingen weg,
jij bent er mee gered geweldig loutje tofffffff
xxx

Sjoerd said...

Decafé is als bier zonder alcohol... Maar zeer zeker een hele leuke vondst.

nicole orriens said...

Tsjonge het lijkt bijna een cadeautje! Wat een geweldige vondst zeg!

Jan K. alias Afanja said...

Ja, zo gaat dat in onze hedendaagse wegwerpmaatschappij. Maakt niks uit, Marlou en de middenstand varen er wel bij.
Smakelijk bakje nog en een prettig weekend.

Edward McDunn said...

Zó...BOFKONT!

Anonymous said...

Bofkont. Misschien was er kortsluiting geweest met de oude stekker of degene was hem gewoon zat. Jij boft ermee.

Rebbeltje ★ said...

Zet nog steeds koffie met een filter en die vind ik het lekkerst.
Maar idd wat de een niet meer wil kan voor de ander een cadeautje zijn.
Zou het alleen niet bij het vuil pakken en zou denken die zal wel kapot zijn ;)
Groetjes en fijn weekend

vilterietje said...

Hurray, hurray, it’s a holi holiday!
Veel plezier!

Jelle Droeviger said...

Alex d' Electrique, daar had ik wel eens van gehoord,
maar Henry d' Électrique, dat is nieuw..
Mooi dat je dat apparaat vond en het een tweede leven kon geven..
Goed voor het milieu en zo.
.
Jelle Droeviger.

Mormorsweb.blogspot.com said...

Zo eentje heb ik ook. Fijne koffie. PS, die van de Aldi passen precies!
Bofkont!

Hans said...

Zo blijkt maar weer wie bewust leeft en rond kijk vind nog eens iets.
En een goede bestemming beter dan in de vuilnis. Hans

Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

Tine de Jong said...

Weer een mooie vangst gedaan en soms neuzel ik er ook wel tussen als ik eens straatje rond gaat. Al is het hier nu wel uitkijken want er staan nu hier ook in buurt veel camera's daarbij.

sjannesblog.com said...

Tjonge wat een geluk heb jij!

Marthy said...

Dit is gewoon pure mazzel!