11/11/2021

11 november

Zomaar weer eens op 11 november iets over mijn vader.


Hij werd geboren op 11 november ergens aan het begin van de vorige eeuw.

Deze verjaardag had hij niet kunnen halen, want dan was hij zeker de oudste man ter wereld geweest.

Hij had Alzheimer en was op het laatst volkomen onbereikbaar.

Vandaag fiets ik even naar zijn graf. Dan ben ik dichterbij dan dat ik de laatste jaren van zijn leven ben geweest...


Ik zal wat vogelvoer meenemen, want hij was gek op vogeltjes. Daarom heeft Henry ook een vogelvoederplank gemonteerd.

Dag pap! Doe ze allemaal de groeten...

20 comments:

Marjolijn. said...

Koester e mooie herinneringen...!!

Lutje said...

een mooi gebaar naar je vader toe
.je vergeet zo'n datums nooit
-Een @->- voor jou.

Bertiebo said...

Wat mooi, die voederplank. Dat zou ik nou nooit bedacht hebben

Sjoerd said...

Heel leuk, dan krijgt hij wat extra aandacht.

Nietzomaarzooo said...

Leuk idee die voederplank en past bij wat jouw vader fijn vond.

klaproos said...

ach loutje, ja as je wereld zo klein wordt dat je niks meer weet...
dat lijkt me niet zo fijn..

wat gaaf dat Henry toch zo maar alles kan hé,
top, leuk idee.
hier doen ze moeilijk om alles wat bij een graf staat, :-(

dag pap van loutje

dikke knuffel
xxx

Karel said...

mogge Marlou
koester de mooie herinneringen aan je vader
en laat de vogeltjes de boel daar wat opvrolijken
geniet de dag

John said...

Wat een erg leuk idee, die voerplank. Je vader en de vogeltjes. Hij zou het zeker waarderen.

miekequilt said...

Vreselijke ziekte. Maar ik hoop( en denk) dat je genoeg goede herinneringen aan je vader hebt om van deze dag toch een goede dag te maken.

Jan K. alias Afanja said...

Wat een leuk idee om daar een voederhoekje voor de vogels te maken. Dat brengt daar weer wat leven in de brouwerij.

Edward McDunn said...

Geweldig dat Henry dat gedaan heeft hoor.

Rebbeltje ★ said...

Oh wat leuk Marlou een voederplank, dan komen de vogeltjes wel
Mijn pa kon daar ook zo van genieten...zomer en winter hing hij vetbollen en pindanetjes aan het vogelhuisje.
Groetjes
Ps 1 van de 3 was goed haha

sjannesblog.com said...

Pracht idee, zo'n voederplank. Zou ook iets voor mijn vader zijn.

Anonymous said...

Erg mooi zo voederplankje voor de vogels. Het is en blijft een rotziekte. Nu hopen dat men dit niet gaat slopen.

Jelle Droeviger said...

Goed idee van jou Marlou, zo een vogel-voederplank.
En nog een gaaf ontwerp ook.!
Af en toe even stil staan bij je vader, mooi..
.
Jelle Droeviger.

Tine de Jong said...

Wat mooi die voederbak gemaakt. En het gemis dringt hier ook erg door en ook ik probeer de mooie herinneringen nu te verzamelen.

די מריו said...

Vogeltjes blij. papa blij. Wat een leuk idee.

Love As Always
Dimario

Hans said...

Na het sterven staat ons aardse leven stil, bij Alzheimer is dat wat eerder.
Mooi om het leven te brengen bij de dode. Hans

Marthy said...

De goede herinneringen blijven, ondanks Alzheimer. Prachtig idee, die voederplank.

Ferrara said...

Hopelijk komen er veel vogeltjes foerageren.