22/11/2010

DIRK IS GESTOLEN



DIRK  IS  TERECHT! .


IEDEREEN  BLIJ  EN 


GELUKKIG!!




GEEF HET DOOR!




Ik denk niet dat de dief Dirk doodleuk in Haarlem zal uitlaten.
Maar misschien wel in Gent...
of in Roosendaal...
of in Amsterdam...
of in Santpoort...
of in Deurne...
of ergens in Zeeland...


je weet het niet!


Geef het door!!!


DIRK IS GESTOLEN!!!!


**********************************
Laatste nieuws... Dirk is terecht!
Hij is aangetroffen in een asiel in Gouda.


*klik-update*


Voor Willem en zijn gezin, de baasjes van Haarlems inmiddels bekendste hond:
gefeliciteerd!


.

15 comments:

klaproos said...

ik zal het op mijn log zetten

ik hoop dat dirk gauw terug is

John said...

Dirk is terecht hoorde ik op de radio vanmiddag :D goed nieuws dus.

klaproos said...

hoi marlou,
ik zit hier op fotoklas en hoor dat íe inderdaad weer terug is.

"gelukkig"

Terrebel said...

Kreeg dit bericht ook al door per e-maill. Arme Dirk...

Leibele said...

Ontvoerd, gegijseld. Ik zal iedere hond wat aandachtiger bekijken. Je weet maar nooit of ie er tussen zit.

Di Mario said...

Ik zie dat Redstar zegt dan Dirk terecht is, dat zou goed nieuws zijn.

Love As always
Di Mario

Han said...

Laatste nieuws Dirk is gevonden. Zijn baasje is weer gelukkig!

Liesbeth said...

Oh gelukkig. Ik las het vanmorgen al in de krant.

Marjolijn said...

Gelukkig maar...!!
Baasje ook weer blij.

Fluitenkruid said...

Jaa die lieve sul.. Wat zullen zijn eigenaren blij zijn!

gerdaYD said...

Blij dat ik dit log pas achteraf las, dat is een hele zorg minder om te verwerken! Blij ook voor de baas en de schattige hond, wat zullen ze van het weerzien genoten hebben!
Jij hebt toch een hart van goud hé, lieve Marlou, om je dat zo aan te trekken...
Fijne dag vriendinneke, maak je er weerom iets moois van?

Lutje said...

Maar goed dat ie al terug bij zijn baasje is, de vinder zal blij zijn!

Ineke said...

Ha Marlouke, goedemorgen!

Wat ben ik blij dat hij weer terecht is, 'k had zo met hond en baasjes te doen.

Het is maar een druilerige, koude, dag Marlou, maar evengoed hoop ik dat hij heel plezierig voor je verloopt meis!

Straks ga ik een uurtje met de hond van schoondochter en zoon wandelen (zijn beiden geveld door de griep).
Even een frisse neus halen richting de duinen, heerlijk.

Dag, veel liefs van Ineke

Annet said...

Hè gelukkig, eind goed al goed. Maar Willem is zeker geen beestje zoals de Wakkere Krant schreef. Willem is een bakbeest. Hoewel ik eigenlijk een hekel heb aan het woord 'beest'.

Ik heb het dier heel hoog zitten...

Dierbare groet van Annet - het wordt koud, ik kan even niet lachen.....

Wim said...

"Eind goed al goed"