08/11/2010

Wat droeg ik vorige week?!

.


Kijk eens, luitjes thuis...
Dit droeg ik vorige week:





Je kunt me ook "bewonderen" bij: Brinja *klik*
Enig om te doen: elke dag een foto van jezelf maken in steeds een andere outfit en opsturen naar Brinja, een blogster uit Denemarken.
Ik heb er heel veel lol mee gehad!
Ik kom alleen niet uit Amsterdam, maar uit Haarlem. Ach, een kniesoor die daar op let!
Let op de outfit van donderdag, want daar ga ik morgen iets over schrijven!

Han, dank je wel voor de Photoshoplesjes ~!~

15 comments:

klaproos said...

:-)
ik zie wel dat je favoriete laarzen hebt marlou,
die zitten vast lekker en warm:-)

leuk gedaan :-)
heb je dit van han geleerd...
knap zeg .

slaap lekker
xxx

Di Mario said...

Ik had maandag zwart aan, dindsdag zwart, woensdag zwart, donderdag zwart.. vrijdag zwart.. en voor de verandering zaterdag en zondag ook zwart ;-)

Love As Always
Di Mario

Han said...

Je bent een kanjer maar dat wist je al, om zo snel door te hebben hoe je dat moet doen, KLASSE!

John said...

Ik lijk met mijn kleding keus bijna op Mario. LOL
Ja Photoshop. Je kunt er enomr veel mee. Ik geef er les in, en ze blijven zich er telkens weer over verbazen :D

Lutje said...

iedere dag een nieuwe outfit, alles aangepast,ik draag altijd jeans

gerdaYD said...

Wawwww, elke dag iets nieuws aan mijn lieve Marlou? Een uitgebreide klerenkast heb je blijkbaar, of is het toch allemaal fotosoep? Hihi, met Han als leermeester weet je maar nooit... Ik ben héél voorzichtig in mijn reacties geworden als ik zijn naam zie staan! *wink, big smile*
Blij dat je er zo'n lol aan had, en je kan dit blijkbaar héél goed op ons overbrengen!
Fijne garderobedag schat, geniet er van!

Yvette said...

Marlouke..wat een heerlijke logjes allemaal, deel 1 en 2 van voel je jong, kruidkoek zonder suiker, kattenvoer) en nu dit... maar je kan, zie ik hier, wel 1000 combi's maken.

liefs zeer veel liefs..

Fluitenkruid said...

Hoi Marlou, wat zie je er toch vrolijk uit. Je kleding van donderdag vind ik het allervrolijkst, leuk dat je daar verder over gaat schrijven x

Marjolijn (v. G.) said...

Ha ha Top,
alles staat je goed!!!
echt leuk idee;-)

Het lukt me niet om te reageren op je blog, moet ik misschien eerst google account aanmaken..

doeiiii****

Marjolijn v. G.

(Marlou:
"ik zet het er voor je in bij de reacties.")

Ineke said...

Goedemorgen Marlou,

Wat enig om te zien, je bent een mooi fotomodel hoor!

En de kruidkoek lijkt me heerlijk!
Sinds een jaar of twee gebruik ik ook vrijwel geen suiker meer, lekker hoor!

Fijne dag vandaag!
Liefs, Ineke

Anne said...

ik zag de site, wat een leuk idee.
je donderdag outfit is prachtig, dat rood en zwart:))

o ja, en je kruidkoek gaat vanmiddag de oven in:))

Wim said...

Waaauuw!!
Wat een knap fotomodel!

Liesbeth said...

Harstikke leuk idee is dat Marlou. Je kan goed combineren, dat zie ik wel.

gerrit said...

Dat heb je leuk gedaan. En meteen maar internationaal...Denemarken.

Marjolijn said...

Donderdag droeg je ROOD, dat weet ik toevallig....haha.
Morgen meer.
xxx M.