13/11/2012

En gelachen dat we hebben...

.
Zoals gisteren beloofd zal ik even uit de doeken doen, waar we zaterdag zo vreselijk om gelachen hebben.
Eerst in de trein en later nog een keer in de pauze op de plek, waar we de hele dag hebben gezongen...


Je ziet hier het Volkskrant Magazine van afgelopen zaterdag. 
Ella heeft 't meegenomen om in de trein rustig even een artikeltje te lezen. Nou... vergeet het maar! Niks te rustig artikeltje lezen...
Ze laat de eerste illustratie aan me zien en ik schiet zo in de lach, dat de anderen het ook willen zien en dan... en dan...

Henry en Redstar willen het nu ook graag weten, dus hier is het ......


Whahaha... Ik zit weer te gieren van het lachen.

De prent is van Kakhiel.
Ik vind hem één van de leukste kunstenaars!
Hij bewerkt fotoos, zet er treffende tekstballonnetjes bij en hoppa! Weer een meesterwerkje...
Hier kun je een stukje over hem lezen:  Kakhiel

En nu nog een heerlijk hilarische prent, van de Facebook-pagina van Kakhiel:


Nou vooruit... omdat jullie het zijn, de laatste... Niet echt om te lachen... Eigenlijk wel een beetje schrijnend, maar dat kun je wel aan Kakhiel overlaten!


Aaach... dat jochie... Die bungelende voetjes, dat petje...


.

11 comments:

Marjolijn. said...

Haha, ja dat zijn wel plaatjes waar je lekker om kunt lachen.
En helemaal met zijn allen in de trein.

Leuk hoor, dat was al een goed begin voor de dag.

Voor vandaag ook een mooie dag met veel lachbuien.

gerdaYD said...

Ja, dit is onderhand een hype aan het worden, heb het gisteren ook op De Wereld draait door gezien. Een beetje humor helpt om de dag schitterend te beginnen, dus bedankt lieve Marlou!
En ik hoop dat je dag ook vol humor mag zitten!

Jelle Droeviger said...

Nu nog even uitvogelen, Marlou, waarom vrouwen hierom veel harder en langer moeten lachen dan mannen; wáárom zij het uitgíéren van de slappe lach...; niet meer bíjkomen.

Dat móét welhaast de inhaal-race zijn; en dat is dan weer positief.

Jelle Droeviger.

klaproos said...

:-)
jawel hé.
da's nou echt wel onderbroeken lol,
whahaahahahha

laat die foto maar zitten,:-)
ik geloof het zo wel,

ik zou mee zijn gaan lachen maar alleen al omdat iedereen zo zit te lachen dat werkt aanstekelijk:-)

daar is ook een joe toepje van hé, kan het niet vinden, sodeballekes nog an toe:-)
da's jammer,


een druilerige dag.....

dag dag schaterlach,

xxx

christiene said...

Ha Marlou,gisteren bij het program de wereld draait door ging het over deze grappen- maker.Ook het laatste plaatje.Gezellig zo met een groep dames uit je dak gaan.
Groetjes Christiene,

Sjoerd said...

Tsja, ik vind het wel kostelijk... Aan de andere kant zit daar ook veel leedvermaak bij.

Gerda said...



zapte gisteren een beetje op de tv en kwam bij dwdd terecht en laten ze het nou net over kakhiel hebben.
kwam net even te laat, maar heb toch een paar platen gezien.
fraai.
en dat jullie zo gelachen hebben kan ik me heel goed voorstelln.

John said...

Hahahaha Dat zijn inderdaad erg leuke cartoons. Ik begrijp helemaal dat je hiervoor dubbel lag van het lachen :D
Ik ga straks eens kijken of ik er meer van kan vinden,

Han said...

Goed dat je er twee extra bij hebt geplaatst Marlou, ze geven zo een mooi beeld van zijn grappige humor!

Annet said...

Oooh Marlou....zag hem oh nee zag hem niet bij DWDD...

Ik moest even binnengrinniken...maakte vroeger zelf van die cartoons...

Maar ik laat je graag lachen...

Ben een beetje 'ikweetniethoe'.
Het zal toch wel weer voorbijgaan..

Lieve kus Annet;)

@racekak said...

jij hebt vast een leuk leven