16/11/2012

Moderne tijden (slot)

.
Kijk... dit ben ik.
Zo ga ik iedere avond slapen.
Eerst zet ik de tv aan.
Dan leg ik mijn i-Phone voor het grijpen.
Mijn laptop ligt paraat voor alle fijne e-mailtjes die ik ontvang en verstuur.
Mijn i-pad staat aan en ingelogd op Wordfeud om te scrabbelen.
Dan heb ik nog een i-pod voor een lekker muziekje...
Mijn e-book heb ik op bladzij 243 van "Tonio"...

Kortom... ik kan de nacht in!


Ik slaap als een roos. En de wereld? Die draait gewoon door...

PS... ik ben een paar dagen op het mooie eiland Texel. 
Even helemaal niks, behalve dan lezen en lopen...
Tot maandag!

.

8 comments:

Marjolijn. said...

Ja, zo gaat het bij velen, alles bij de hand.

Geniet maar lekker op Texel, even uitwaaien van alles met helemaal niets.
Fijn weekend meis.

John said...

Tot maandag! Geniet er maar van. :)

klaproos said...

zeg loutje lief,

lees ik pas een artikel over stralingen her en der, en het effect op slaap:-)

gaat dat wel goed met jou dan :-))


ennierood, op texel waai je lekker uit, en geniet je van elkaar en het heerlijke eten..

komt hélemaal goed:-)

xxx

gerdaYD said...

Veel plezier op Texel Marlouke, geniet er van met volle teugen en kom behouden terug mét een karrenvracht verhalen en mooie foto's!

christiene said...

Ha Marlou,zo te zien lig je er lekker bij.
En tot op de laatste minuut bij de tijd.
Geniet maar lekker daar op Texel
en ik
kijk uit naar je strand vondsten.
Groetjes Christiene.

Annet said...

Oh U bent helemaal van de E-tijd..

Voor het slapen eet ik eerst een ui, dan probeer ik nog wat te lezen in een ouwe Happinez en met geluk hoor ik de uil buiten...en hoop dat Twan Huys zich naast me neer vlijdt...maar die ui schrikt natuurlijk af:>)))

Wens u fijne E-dagen, de E van Eiland...met 's morgens een gekookt eitje bij het ontbijtje..

Laifs van Annet (harteloze laptop)

:::X:::

Han said...

Marlou, laad je nu al die technische dingen thuis?
Bezoek dan eens het Russische kerkhof of ga naar het bos in het noorden van het eiland. Kortom je komt ogen te kort op zo'n klein eiland!

Sjoerd said...

Hier gaat het ongeveer hetzelfde...