06/11/2012

De kliko is gestolen!!

.
Gisteren was ik even op bezoek bij mijn vriend.
Je weet wel, de kabouter die op het Prinsen Bolwerk woont...
Hij zat er een beetje treurig bij voor zijn deurtje.

Wat blijkt?
Zijn vuilnisbak is gestolen.
Wel snotjandoppe... zijn ze nou helemaal besodemieterd!!!
Wie steelt er nou een kliko?
Ik ben nog wezen zoeken in de bosjes, maar nee, nergens te vinden.
En ik kon het aan niemand vragen, want je weet: de kabouter is geheim.
Hij wil niet, dat iemand weet, dat hij daar woont.
Er is weliswaar een bruidspaar bij hem op bezoek, maar verder ben ik de enige.



Ik heb hem zo goed als mogelijk getroost en alles wat ik bij me had aan hem gegeven.
Ook heb ik een balkonnetje getimmerd en een vogelhuisje opgehangen.


Daar was-ie wel blij mee natuurlijk...


Mocht je de kliko vinden, dan weet je van wie die is. Ik zet 'm dan wel weer terug.
Je moet de groeten van hem hebben...
Neehee, niet van de kliko, van de kabouter natuurlijk!! 

.

.

9 comments:

Marjolijn. said...

Och die kabouter, zijn kliko gestolen, dat is toch wat.
Gelukkig was jij weer even in de buurt om hem te troosten.

Ja met dat mooie vogelhuisje zal hij wel blij zijn.
Groeten aan jou en aan de kabouter.

Fijne dag.

gerdaYD said...

Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, de geur van een kliko doet me denken aan jou (Dolfie22)
Foei, gerdaYD, dit is niét politiek correct, zo met de onze minderheden, zijnde de kabouters, lachen!
Gelukkig is er die goede ziel van een Marlou die hen het verlies van de kliko met al dat gegeven fraais vergeten doet! *wink, big smile*

klaproos said...

wat een vuile streek loutje,

spijker de dief aan de hoogste tak: -)

ach misschien komt ie morgen wel terug, misschien was íe alleen maar even legen:-)

zou dat kunnen ??

anyway, het ziet er daar super uit, en ik ben blij dat er nog iemand naar dat kabouterhuisje omkijkt

schitterend balkon:-)

John said...

Ik kan eigenlijk maar tot een dader komen. Het moet een trol zijn geweest.
Hoewel deze eigenlijk alleen in het hoge noorden voorkomen, kan het zomaar zijn dat er een groep de kabouter op het spoor zijn geweest.

Het is best lullig voor de kabouter ja.

Jelle Droeviger said...

Och, mocht ik een kabouter zijn.!
En mij omringd weten door lieve mensen die zich om mij bekommeren en mijn noden begrijpen.

Ik zoude dubbel gelukkig zijn; dat staat vast.

Jelle Droeviger.

Annet said...

Hier in huis woont wel een
Hilkootje maar geen klikootje...

Misschien moeten we naar Madurodam
waar zij woont: Margootje

Dit noopt wel om naar een speelgoedwinkel te gaan....
In Assen zat een droomwinkel, als je binnenstapte werd je meteen betoverd. Rozemarijntje heette het en op een dag was het zomaar weg...
De hele winkel....met o.a. allemaal droomkaarten...en kleine dingen voor spruitjes....
Je werd daar meteen kind.....weer kabouter....

Ik zal eens kijken bij de kabouter hier...

Je weet het maar nooit met die noorderlingen...:*)

Geef de kabouter een piepklein kusje 'piep' en ook voor kabouter Marlou:>)

<3 (dit is een FBhartje) gigi....

Han said...

Marlou, er staat er hier een op mijn tafel, zo'n kleine kliko als pennen bakje. Heb ik eens gekregen bij de opening van de huisvuilcentrale in Alkmaar, die kan hij wel krijgen.
Maar hij moet wel aangifte doen bij de politie van deze diefstal.

christiene said...

Ha Marlou,lief zo,n kabouter vriendje wie wil dat nou niet.
Maar die kliko daar weet ik natuurlijk niks van.
Maar als die hartje weg zijn hangen ze boven mijn deur.
Groetjes aan het kabouter manneke.
Christiene.

christiene said...

Maar als die hartjes weg zijn hangen ze boven mijn deur.