30/11/2012

Interview onder de hooiberg (slot)

.
Interview (slot)

" Enfin, eerst staan we in de stromende regen te blazen, maar gelukkig gaan de deuren wagenwijd open en daar staat de verloofde van die man te glunderen en te klappen.
- Kom binnen, zegt ze. We moeten lachen om haar enthousiasme en dan gaan we al blazend naar binnen, onder de hooiberg.


Schitterend!
Jaap met zijn lange lijf staat te toeteren alsof zijn leven er van afhangt.
Iedereen doet zo z'n best.


Die man slaat z' n armen om z'n verloofde.
Je kunt wel zien, dattie gek op d'r is. En maar glunderen.

Maar ja... aan alles komt een eind, hè?!
Die man zegt nog:  - Binnen in de boerderij staat een drankje voor je klaar.

En dan laten we ze achter, die twee die hun 20-jarige verloving te vieren hebben.
Zo wil ik het later ook... zo'n lieve, rijke man en dan zo verwend worden!"


.


13 comments:

Marjolijn. said...

Geweldig...!!

Een serenade speciaal voor jullie onder de hooiberg.
Jouw mannetje heeft een schitterend weekend geregeld voor deze bijzondere, feestelijke gebeurtenis.

Een echt verwen weekend.
Geniet er nog maar lekker van na.

Fijne vrijdag, lieve meis en op naar een mooi weekend.

gerdaYD said...

Inderdaad geweldig! Wat een bijzonder feest heeft jouw Henry voor jullie 20-jarig verloofd zijn geregeld! Ik ben er nu meer dan ooit van overtuigd hoe groot jullie liefde voor elkaar wel is... houden zo lieve Marlou en al even lief maatje, blijf gelukkig zijn!

Jelle Droeviger said...

Krimeneel, Marlou, ze kwamen dus voor jou en je verloofde spelen.! Gewéldig, en dubbel gaaf. Waar héb je dat nog, zo een serenade.!

Een écht fanfare-orkestje, aan huis.! Mijn oude moeder stond páf toen ik haar zojuist het weblog liet zien. "Ja, jongen", zei ze, "oude tijden herleven..."

Jelle Droeviger.

klaproos said...

:-)))))))))))

ik zit hier te glunderen van oor tot oor,
en dat komt loutjelief,
omdat je zó heerlijk beeldend kunt vertellen,

wat een heerlijke beleving,
ik hoop dat ik lek jaar mee mag magen tot aan hun 60 jarige verloving:-)

xxx

John said...

Nou zo rijk ben ik niet, en zo rijk wil ik denk ik ook niet zijn.
Qua geld dan, want rijk ben ik zeer zeker.

Wel heel erg origineel Marlou. Henry heeft je een goed gevoel gegeven, en een fijne dag natuurlijk :)

groet, en een goed w-end

Sjoerd said...

En een mooi stukje muziek toch...

Di Mario said...

Ach rijk, alleen als het in persoonlijkheid is, lief is altijd meegenomen, maar man zie ik niet zo zitten.

Love As Always
Di Mario

Cobie said...

Wat zul je nog lang nagenieten van dit geweldige weekend Marlou!
Wat 'n bijzondere man is die Henry van jou om zóiets te bedenken en te regelen!
Als dat geen echte liefde is......:-)
Nog héél veel gelukkige en gezellige jaren samen!
Groetjes en een fijn weekend,
Cobie

Han said...

Kijk dat is nu romantisch een blaas serenade. Dat is om stil van te worden en dan 64 zijn, en nog zo jong van geest zijn.
Gefeliciteerd beiden!!

gerdaYD said...

Lieve Marlou, je bent weer aan het weekend toe. Weekend dat je terug met de liefde van je leven zal beleven, geniet er van meid!
OT: bedankt voor je mooi verwoorde reactie hoor!

christiene said...

Marlou,een mooie serenade dit ben je over 20 jaar nog niet vergeten.
Fijne zondag
Groetjes Christiene.

Yvette said...

ooo jij rijke vrouw!
De rijkste vrouw op de wereld!

dag lieverd

Wilma Beers said...

Wat een prachtig verhaal! Niet al te lang geleden heb ik ook zoiets meegemaakt, maar dan op saxofoon. Heel bijzonder om deze lieve mensen bij hun 20 jarige verloving dit romantische gevoel te kunnen geven met onze muziek!