29/11/2012

Interview onder de hooiberg (2)

.
Vervolg interview:

"Wat ik zoal speel? Nou... eigenlijk alles.
En nu hebben we een opdracht!
Een rijke man heeft ons gevraagd te spelen ter gelegenheid van zijn 20-jarige verloving.
Hij heeft ook nog verzoeknummers.
Welke nummers dat zijn?
Nou eh... "When I'm 64" van The Beatles.
Je denkt misschien: lekker deuntje.
Maar... da's moeilijk hoor! En we spelen dat met z'n zessen, dus zes-stemmig...
Heel moeilijk, maar heel mooi.
En we hebben "Love me tender" van Elvis Presley ingestudeerd. Moet langzaam en gevoelig gespeeld worden. Dat is de opdracht. Nou... dat lukt natuurlijk geweldig!


Oh ja, en ook "Hello Marylou" gaan we spelen.

Dus wij naar dat hotel, waar die rijke man zit met z'n verloofde.
Blijkt het een hooiberg te zijn.
Een hooiberg!!! Nou vraag ik je!
Wie gaat er met dit weer nou in een hooiberg liggen?
Daar moet je wel heel rijk voor zijn..."



(morgen verder)


.


11 comments:

Marjolijn. said...

Leuke nummers voor een feestje in de hooiberg.
Ik kijk uit naar het vervolg.
Fijne dag vandaag.

Jelle Droeviger said...

Hahahahahahaha,
hahaha, hahahahahahahaa,
mozes kriebel,
hahaha,
hahahaha,
hahahahahaha,

Jelle Droeviger.

gerdaYD said...

En ik die dacht dat jij de ukelele bespeelde *wink, big smile*
Heerlijk vervolgverhaal lieve Marlou, ik kijk al uit naar morgen!

John said...

Je hoeft niet rijk te zijn om in een hooiberg te liggen.
Ja, rijk aan romantiek misschien :)
maar 20 jarige verloving :D das ook nog eens wat,.

klaproos said...

whaahahhaha
mijn kwartje is aan het vallen,:-)

whahahaahha heerlijke humor is dit,

wel, ik zou denekn dat je wel héél erg rijk moet zijn om met je verloofde in een hooiberg te kunnen verblijven,
maar het is wel superromantisch,

dus die verloving........

ik hoor weddingbells:-)

dag lieverds,

xxx

christiene said...

Super romantisch Marlou,
en mogen de muzikanten ook blijven slapen.
Ook tof zo,n muziekje er bij
Groetjes Christiene.

Cobie said...

Héél romantisch en weer leuk beschreven Marlou!
Ben benieuwd naar het slot:-)

Groetjes en een prettige dag,
Cobie

Di Mario said...

Jozef Kiprich, dat kriebelt.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd said...

Nog vijf jaar, dan ben ik al zo oud...

Han said...

Winkel het dorp wat bij de West Friese dijk ligt. Ik ben er vroeger vaak geweest en kon aardig West Fries mee praten, maar schrijven kan ik het taaltje niet.

Jürgen en Ellen said...

Hé Marlou,
Wat een leuke blog en wat was het ontzettend leuk afgelopen zaterdag. Voor ons ook een hele bijzondere ervaring. Ik blijf je blog volgen. Vriendelijke groet van Ellen (één van de klarinettistes).