29/03/2022

Operatie ging niet door...

Nou... dat was me wat: het baasje van het hondje is nog niet geopereerd: ze had een zware longontsteking en ook nog eens zware bloedarmoede, dus... wél naar het ziekenhuis, maar alleen voor bloedtransfusie. Eerst maar weer eens beter worden en aansterken en dan pas... onder het mes.

Ik heb wel met haar te doen. Je weet dat er zo'n kreng in je lijf zit en dat groeit maar en groeit maar en dan moet je wéér wachten op de operatie.

Vandaag en morgen laat ik het hondje gewoon uit. Ik heb heb dus geluk. 

En zondag had ik ook geluk... kijk maar eens: hier staan we op de Gravenstenenbrug, over het Spaarne in Haarlem:


Een vriend van ons was aan het kanoën en maakte deze foto van ons.
En wij maakten natuurlijk weer een foto van hem:


16 comments:

Karel said...

mogge Marlou
ja dat is heel erg voor deze patiënt , weer wachten op een OP
maar wel logisch natuurlijk dat de dokter dat zo beslist :(

jullie staan er mooi op daar boven het Spaarne
en wat een mooi uitzicht hadden jullie er op
geniet de dag

די מריו said...

owh balen zeg dat ze uitstel van de operatie heeft gekregen. Maar zo had ze het natuurlijk niet gered. Wat een leuke foto van jullie beide.

Love As Always
Dimario

Lutje said...

als ze zo ziek is kan je toch niet opereren
maar dat komt nog wel
.Een @->- voor jou.

klaproos said...

Hé wat jammer voor haar..
maar beter wat sterker de operatie in. dan zwak..

goh loutje laat mij nou denken dat het een reflectie in het water was, en ik dacht al, ik zie geen camera, of telefoon :-)
nu snap ik 'm ja ja OD is traag van begrip :-)

heb het fijn vandaag
xxx

John said...

Oei, ja dat is knap balen. Maar ze zal eerst deze 2 zaken op orde moeten hebben anders een te groot risico.

Sjoerd said...

dat is knap vervelend op zo'n leeftijd. Ik moet er niet aan denken.

pourquoi pas ??? said...

Ik vond het gisteren al zo een zielig verhaal. Wat erg weer op dat op zo een leeftijd mee te moeten maken.
Leuke foto van jullie. Haarlem is zo mooi. liefs.

... said...

Een brug..
Het is altijd weer een bijzondere ervaring om er over heen te gaan,
en dan in het midden even stil te staan.
Je wilt naar de overkant,
maar je kijkt tóch nog even om naar wat je achter je laat.
En dan, na wat talmen, ga je verder.
Je lacht, en je steekt over.
.
Jelle Droeviger.

Mormorsweb.blogspot.com said...

Ook zo'n prachtige blauwe hemel. Een foto om te koesteren. Fijne dag

Jan K. alias Afanja said...

at een vervelende situatie voor de buurvrouw. Hopelijk sterkt ze snel aan.
Wat een leuke foto van jullie beiden op die brug. Was het toeval dat die vriend daar langs kwam, of was het afgesproken werk?

Edward McDunn said...

Het zit die mevrouw niet mee hoor, wat een gemartel.

Nicole Orriëns said...

Dat lijkt me emotioneel erg zwaar inderdaad, dat zo'n operatie dan ineens niet doorgaat. De foto is mooi zeg : )

Rebbeltje ★ said...

Zag de foto al voorbij komen ;)
Balen zeg maar ja als het niet kan zo dan is het goed dat ze eerst aan de gezondheid werken.
Hopelijk kan het alsnog snel...groetjes

Ferrara said...

Wat een zorgelijke toestand met de buurvrouw.

miekequilt said...

Nee, wat vreselijk sneu zeg. Hopelijk gaat de operatie binnenkort wel door, want zo lang moeten wachten is vreselijk.

Hans said...

Ach, wat verdrietig voor hondje zijn baasje.
Mooi hé de Haarlemse grachten. Hans