10/02/2021

Weer even aan de puzzel

Mijn neef heeft me weer een puzzel voor op de i-Pad toegestuurd en ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. Het was een pittige, want ik kreeg er het voorbeeld niet bij. Dan is het extra moeilijk. Eerst maar eens de kleurtjes sorteren...


Langzaam aan begin ik te zien wat het gaat worden, of eigenlijk: wie het gaat worden...


Ik zie er al een plukkie haar van Henry bovenuit steken... Aha... dan weet ik waarschijnlijk wel, welke foto het is!


Ja hoor... ik weet het! Die foto heeft hij eens in de trein gemaakt, toen hij zich onbespied waande. Niet echt wat je noemt een pasfoto, maar wel grappig!


Like a Rolling Stone...
Of nee... het was Albert Einstein, die z'n tong uitstak.


En klaar.
Allemachtig. Al met al toch bij elkaar 2 uur over gedaan.
Niet achter elkaar natuurlijk, maar toch.

Stuur me er nog maar een, neef! Ik vind het kei-leuk...

23 comments:

Marjolijn. said...

Puzzelen blijft leuk, in welke vorm dan ook.
Helemaal op deze winterdagen.

Anonymous said...

Leuke foto/puzzel en toch maar twee uur over gedaan. Goed hoor.

Karel said...

mogge Marlou
mooie pasfoto zou dat zijn hihi
ik puzzel ook vlijtig verder maar deze is 2000 stukjes pppffftt :)
geniet de dag

Jacqueline en Ferry said...

Haha grappenmaker is hij.
Leuk gedaan met deze puzzel.
Twee uur overgedaan best knap hoor.
Lekker zijn tong uitsteken.
Vrolijk boel bij jullie.
Fijne dag. Groetjes J&F.

klaproos said...

wahhaahah echt des Henry's :-)
erg leuk ,
ja als het een koppie is wat je goed kent is het wel te doen hé, dan weet je na 27 jaar wel waar elk haartje zit :-)

leuk gedaan loulou,
geniet van vandaag, en op tijd de ijspegel van je neus halen hé

xxx

Lutje said...

het lijkt me inderdaad echt leuk :o)
-Een @->- voor jou.

Jelle Droeviger said...

Ja mooi, zo puzzelen, met een eigen afbeelding.
En Henry staat er mooi op.
Ik dacht even dat ie geen geldig vervoer-bewijs had,
en daarom maar z'n tong uitstak naar de kondukteur.
Je moet het maar durven, op gevaar af dat men je afkeurend beschouwt.
Mijn oude moeder moest er vreselijk om lachen.
Dit had zij haar hele leven al eens willen doen, maar het kwam er nooit van.
.
Jelle Droeviger.

Bertiebo said...

Ik heb nog een paar puzzels, voor het geval ik me verveel. Maar dat is nog niet aan de orde geweest, hihi

Nietzomaarzooo said...

Moet ik denken aan dat liedje: "Ik verscheurde je foto". En nu weer puzzelen om 'm weer heel te krijgen. Leuk idee van je neef en goed voor je hersens dat puzzelen.

Jan K. alias Afanja said...

't Is wel een portret, die Henry van jou, hè. :-)

sjannesblog.com said...

Zo leuk verrassend ook, als je geen voorbeeld hebt.

Sjoerd said...

Ik vind het ok leuk om af en toe te doen.

Tine de Jong said...

Dat zag er best al mooi uit. Maar vraagje erbij had je al uitgepuzzeld waar de pijp van was die je buurvrouw had gezien. Ik hou mij met kruiswoordraadsels bezig. ook wel weer eens leuk.

miekequilt said...

Wat een leuke verrassing.

Edward McDunn said...

Wat leuk, maar zonder voorbeeld is het natuurlijk extra lastig.

Karel said...

ha die Marlou
dus het stoepje is mooi schoon , met de schep en nadien wat zout
ik gebruik ook geen zout bij m'n eten , krijg toch wel genoeg binnen

ja ik twijfel nog , pak ik zo de fiets of toch maar met de benenwagen , zie het wel

groetjes

Rebbeltje ★ said...

Whahaha ja zo een foto geeft herkenning
Hoeveel stukjes was die want 2 uur is toch wel snel hè
Groetjes

John said...

Voor puzzelen kan ik nu niet meer lang genoeg stil zitten. Ik begrijp wel dat je deze puzzel heel erg leuk vond toen hij klaar was.

Ferrara said...

Je had natuurlijk haast om Henry tevoorschijn te toveren.

די מריו said...

Toch is het leuk om te doen, ik zet er ook regelmatig eentje klaar voor S of Y.

Love as always
Di mario

Hans said...

puzzel voor op de i-Pad is heel leuk, is nu echt een rage.
Leuke is wel dat je je eigen puzzel kunt opzetten. Hans

@ een leuke Snowy Winter Walk in Amersfoort, herkenbaar leuk om te zien.

Mirjam Kakelbont said...

Henry Einstein (-:
Sinds ik bij Di Mario op z'n blog even digitaal heb gepuzzeld, is mijn respect voor jou gestegen, Marlou! En dan nog wel zonder voorbeeld, pfff. Echt knap!
Dikke liefs ♥

nicole orriens said...

LOL. Wat een grappige neef heb je : ) Ik vind het een geweldige puzzel.