15/02/2021

zwemmen en schaatsen

Natuurlijk wil ik ook niet achterblijven met de winterse taferelen van de afgelopen dagen. Wat een heerlijk winterweer! En alles zag er zo mooi uit!

Maar wat je nu te zien krijgt... het is maar heel kort... is wel het toppunt van een winters tafereel... 

Hier vlakbij in de duinen: mijn nichtje met haar vriend. Het hele jaar door zwemmen zij iedere dag in het duinmeertje. Maar nu... met schaatsers op de achtergrond. Bizar... ik doe het ze niet na, maar... wat een bikkels!


Wat dat betreft ben ik echt een watje. Maar... ik doe wel iedere dag vóór het ontbijt een ommetje van minimaal 20 minuten. Da's ook prima toch?

27 comments:

Lutje said...

alles wat je doet is eigenlijk goed, als je maar niet in je zetel aan tv blijft zitten
-Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Dat doe ik ook niet na, geef mij maar een lekkere warme douche...!
Deze hype, van het koude water gaat ook weer voorbij.

Karel said...

mogge Marlou
ja ik zag ze ergens elders ook al , die waren in het nieuws bbbrrrr
ik maak ook liever een ommetje hihi
groetjes , Karel

miekequilt said...

Ono. Dat is stoer. Ik loop wel een rondje om. Is ook koud, maar beter dan dit.

Hilly Nicolay said...

Wat een kanjers!

Nee, daar waag ik me niet aan.
Ik maak elke dag een wandeling.

Maak er een mooie dag van Marlou.

Groetjes,
Hilly

Jacqueline en Ferry said...

Ik kijk wel uit met koude water erin te gaan.
Schaatsen op achtergrond op filmpje is zeker leuk erbij.
Nu regent bij ons. Fijne week gewenst.
Groetjes J&F.

Anonymous said...

Stoer van ze, ik bedank er voor. Straks, als alle sneeuw weer weg is is het tijd om veilig te kunnen wandelen.

klaproos said...

of dat goed is van je, en of .
buiten zijn is goed voor je hoofde en ledematen,
veilig lopen, niet gaan lopen rollebollen in de sneeuw,
ja hoor heerlijk,
ik doe het ze niet na loutje, wat een stoere bikkels, het schijnt goed te zijn voor je ververbranding maar eh... ( knipoog) ik moet niet té mager worden hé LOL


dag lieverd
xxx

Karel said...

ha die Marlou
die puzzels zijn geweldig om te doen :) zijn wel veel stukjes hoor 2000 pppfffttt
de banner kwam ik weer eens tegen , laat het ontstaan van de naam fietszwerver zien :)
ja we hadden het over een pak sneeuw , nu die lag er hier dus niet in NL , maar in dat filmpje wel hihi

regenachtige groet

Nietzomaarzooo said...

Bikkeltjes hoor. Nu dooit het alweer. Dus hebben ze het meertje weer even voor zich alleen.

Bertiebo said...

Ongelooflijk,wat een bikkels en wat super dat filmpje

Edward McDunn said...

Dit zijn unieke beelden Marlou, onvoorstelbaar!!

Jelle Droeviger said...

O, Ja, Geweldig Marlou, dat nichtje van jou. Karakter.!
Dat heb ik ook altijd al eens willen doen.
Aanstaande 1 januari wordt ik 80, en dan ga ik de koude Noordzee in rennen, zeker weten.
Nét zo makkelijk, en dan daarna snel naar huis, voor Snert, met een Hema Worst.
Heerlijk.
.
Jelle Droeviger.

Ferrara said...

Marlou, ieder het zijne. Blijf jij maar fijn je ommetjes maken.
's Morgens een half uur in de sauna is vast geen prestatie, maar ik vind het LEKKER.

Rebbeltje ★ said...

Mogge Marlou
Nou ik hou het ook wel bij de ommetjes
Dat is genoeg...
Groetjes en fijne week

John said...

Ik ga ook nog steeds de zee in, alleen niet iedere dag. En, mijn nieuwe buurman heeft de zelfde hobby. Hij ging gister weer de zee in.

Sjoerd said...

Nee, dat is me echt te koud nu. maar ik vind het heel stoer.

Jan K. alias Afanja said...

Stoer hoor!
Ik vind het in zulke winterse omstandigheden altijd wel lekker om even op blote voeten in de sneeuw te lopen. Dat heb ik ook afgelopen week een aantal keren gedaan in de tuin. Heerlijk! Maar om tussen d schaatsers te zwemmen ...? Nee, zo stoer ben ik niet. ;-)

די מריו said...

Je zou vastvriezen aan het water. Brrrr, bij mij moet het water gewoon minimaal 25 graden zijn. Anders ga ik er niet in.

Love As Always
DiMario

Ria said...

Dat is je ware!
Brrrr

😘🙋‍♀️Ria

sjannesblog.com said...

Iedereen mag het gelukkig op de manier doen, die bij hem/haar past!

Hans said...

Nou zeker erg dapper van ze, ze zijn nog jong dat scheelt.
Gelijk op je YT kanaal geabonneerd. Hans

Ot. Je verzoekje ligt op het logBankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

Marthy said...

Brrrr, laat deze uitdaging maar aan mij voor bijgaan.

Ella said...

Ha Marlou, ja t is erg toegenomen t winterzwemmen.
Leuk filmpje van je nichtje.
Ik ben erin gerold, ook door Corona, gewoon blijven hangen bij t Wed en heel soms ga ik de zee in.

Groetjes Ella

Mariëtte said...

Moet er niet aan denken Marlou!

Carla S. said...

Tsjé, volgens mij zijn het wel dikhuiden.
Jij bent er wel lovend over, dat siert je.

nicole orriens said...

Brrr, dat zou ik denk een beetje eng vinden. Hoewel veel mensen geloof ik vriesbaden nemen voor hun gezondheid.