21/02/2022

2022

Ja, dat we nu in 2022 leven is ons allemaal allang opgevallen. Eigenlijk wil ik het daar helemaal niet over hebben.

Maar... toeval of niet: dit is mijn 2022-ste blog! Dus... even een momentje om terug te kijken.

Mijn eerste blog schreef ik op 19 maart 2007. Even teruglezen? *KLIK*


Ik schreef het naar aanleiding van mijn borstkanker-situatie. Ik werd gescand, geprikt, geopereerd en bestraald en nu... 15 jaar later, jawel! ben ik er nog steeds en nog steeds "as clean as a whistle", oftewel: schoon!

Het was best een rare tijd. Een beetje eng zo nu en dan. Maar ik heb me er met hulp van heel veel lieve mensen dapper doorheen geslagen. Daar ben ik ze nog steeds dankbaar voor. 

Want je weet het: gedeelde smart is halve smart. Echt waar. 

VIER HET LEVEN! Ik kan het weten, want:


Al die 15 jaren heb ik met plezier geblogd. In het begin ging het natuurlijk over die borstkanker-situatie, maar daarna over allerlei onderwerpen. 
Gemiddeld 135 blogjes per jaar. 



Iedere werkdag begin ik na het ontbijt een beetje te kliederen op mijn PC. Soms gaat het gemakkelijk en andere keren voor geen meter.
Als het enigszins kan ben ik rond de koffie klaar en dan... buiten spelen!

Morgen blog nummer 2023... ik vraag aan Henry waar het over mag gaan. Hij zegt: "Doe maar iets over De Koepel!"

Nieuwsgierig? Kom morgen maar terug!

28 comments:

Lutje said...

voor deze feesteditie kom ik morgen graag terug :o)
.Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Ik kom morgen terug...!

KnutzEls said...

Fijn dat je nog steeds blogt. Ook ik kreeg borstkanker, in 2008 en ben er gelukkig ook nog steeds. Het leven lacht ons nog steeds toe. 🌼❤πŸ€

Nietzomaarzooo said...

Gefeliciteerd. Heerlijk om te lezen hoe je in het leven staat.

Yova said...

Gefeliciteerd Marlou dat je schoon bent. Ik benieuwd voor morgen. Zeker uitje... Dit heb je verdiend!! Fijne dag. Groetjes,

Bertiebo said...

Mooi Marlou!

klaproos said...

Loutjelief,

Het is altijd fijn om bij jou te komen lezen, je bent zo'n heerlijk positief mens,
jij maakt de wereld Γ©cht een stuk mooier...

de koepel ...hmmmm zou dat in breda zijn :-)
of de koepelkerk van Lierop :-)
dat kan ook nog :-)
ennieweej lieve schat, gefeliciteerd, knap gedaan al die blogs ... ik zal eens gaan kijken hoeveel er op mijn teller staan

xxx

Karel said...

mogge Marlou
ik deed ff klikken op klik , ja logisch dat je een brok in de keel kreeg
gelukkig heb je dat achter je gelaten en ben je schoon
ik vermoed dat we morgen bij de koepelkerk in Mokum zijn
geniet de dag

sjannesblog.com said...

Ik onderschrijf je lijfspreuk helemaal, in mooie en minder mooie tijden. Ik ben benieuwd, wat je morgen te vieren hebt.

miekequilt said...

Wat een spannend moment om een blog te starten. Ik ben blij dat je er nog bent met al je positiviteit en enthousiasme.
Ik doe ook een gok: de koepel in Haarlem.

Sjoerd said...

Ik hoop dat je dit nog jaren vol kan houden...

vilterietje said...

Gedeelde smart is halve smart, gedeelde vreugd is dubbele vreugd.
Ik deel graag mee in beide.

Χ“Χ™ ΧžΧ¨Χ™Χ• said...

Ja mooi Marlou. Het is een feest om te lezen dat je nog steeds schoon bent. En het is een plezier om hier te komen.

Love as always
Dimario

Jan K. alias Afanja said...

Dat klinkt goed, Marlou, fijn om te lezen dat het zo goed met gaat.
Die koepel ... dat zal niet de koepel in de Ecokathedraal zijn, maar dat komt dan nog wel. :-)

Ferrara said...

Elke controle weer blijft het spannend. Hebben jullie het leven gevierd in De Koepel? Morgen gaan we het lezen.

Ria said...

Dat is feest Marlou!
Ik ben blij dat jij er bent❤️❤️❤️

Ria

Carla S. said...

JΓ© Marloukie, zo lang kennen wij elkaar dus al!
Ik feliciteer mezelf met jou.
En dan was er ook nog zo’n verschrikkelijk ongeluk, waardoor je op de IC belandde.
Ik denk dat een mens één of twee keer in zijn leven eens flink door elkaar geschud moet worden. Net als bomen in de storm. De sterken kunnen best een tak missen om te overleven. Liefs, Carla

Jetteke said...

Mooi blog weer.

Ik bewonder je spirit en het heeft je enorm ver gebracht!
Gelukkig maar, anders had ik je misschien niet leren kennen!

Liefs
Jetteke

Mormorsweb.blogspot.com said...

Wat een fijn blogje en wat fijn dat de borstkanker weg is. ik. Lees je blogjes graag, ga zo door, nog gewerkt lang.

Anonymous said...

Zo fijn voor je dat je nog steeds vrij bent en dat je al zo lang aan het bloggen bent. Ondanks de ellende toen, bleef je vrolijk en blij. Net zoals nog steeds in het moment van nu.

Rebbeltje ★ said...

Ha zolang lees ik nog niet bij je...maar ben blij je te leren kennen :)
Ben zelf 2 jaar eerder begonnen ;)
Groetjes

Liesbeth said...

Gefeliciteerd met je 2022 ste blog!
Ik geniet er altijd erg van.
Dank je wel

Liesbeth said...

Voor Marlou: 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Tine de Jong said...

Dat is ook wel een felicitatie waard hierbij en je ontvangt ook vele duimen omhoog van mij. Zo af en toe lees ik ook je blogjes terug wat ik soms bij anderen doet. Want allen doen mij ook altijd heel erg goed. Vandaag buiten spelen is er nog niet bij, want er liggen nog enkele schilderklusjes te wachten op mij. Ook tevens bedankt voor al je reacties die je achterlaat na het lezen en bezoekjes want dat maakt mij ook altijd blij. Liefs, Tine

Hans said...

Dat is mooi, je 2022-ste blog, morgen is het 2022-02-22.
De Koepel is een bekend gebouw, hoef je niet eens opgesloten te zitten. Hans

Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

nicole orriens said...

Dat zijn heel wat blogjaren Marlou! Een mooie mijlpaal. En wat fijn dat de borstkanker zo effectief bestreden is!

Jelle Droeviger said...

Haleluja, 2022 blogs... Niet te kort.
En je bent mede daardoor de kanker de baas geworden, zo lijkt het.
Goed zo.!
Ja, het is fijn om jouw blogs te volgen.
Ik word er wijzer van, en moet er vaak om glimlachen.
Ook mijn oude moeder geniet er steeds van.
Ga door.!
.
Jelle Droeviger.

Hilly Nicolay said...

Gezondheid, het meeste waard he Marlou...

Lieve groet,
Hilly