08/02/2022

Futbol

Woon je in Mokum en heb je zin om lekker te voetballen?
Roosje is een voetbalteam begonnen.

Kijk eens hoe stoer ze er bij zit:


Ik zal even de tekst voor je herhalen:

Wegens enthousiasme  zijn wij op zoek naar

uitbreiding van ons Fussballteam (m/v/x)

Locatie: Vondelpark, Amsterdam

Tijd: 's zondags 14-15:30

Je hoeft het niet te kunnen,

en je hoeft ook niet iedere keer te kunnen.

DM me als je zin hebt om mee te doen!


English/other speakers welcome


Geweldig Roosje. Je bent echt een stoere bink! En je voetbalkleren zijn perfect!

Er hebben zich al een paar enthousiastelingen aangemeld. Ik kom wel een keertje foto's maken!

19 comments:

די מריו said...

Helaas is dat nog te ver weg. Maar het is wel mooi dat ze het doet.

Love as always
Dimario

Lutje said...

een mooi iniatief en als je zondags toch niks te doen hebt, is het mooi meegenomen
.Een @->- voor jou.

John said...

Ja, ook voor mij te ver weg, Marlou. Anders had ik vast een poging gewaagd.

Bertiebo said...

Grappig! Ik verheug me op de foto's

Karel said...

mogge Marlou
Engels en anderstalige zijn welkom in het Fussballteam , in Mokum
in Mokum heet dat toch voetbalclub 😁
maak er maar eens een mooie foto serie van
geniet de dag

Sjoerd said...

Ze is te vroeg geboren, nu kun je er als dame ook goed geld aan verdienen...

Ellen said...

Geweldig

sjannesblog.com said...

Leuk, mijn dochter voetbalt ook ergens in Amsterdam.

Jelle Droeviger said...

Leuk idee van je dochter. En nog wel in het Vondelpark.!
Ik zou, ondanks hoogbejaard, wel méé willen doen, maar ben tóch wat huiverig, vanwege dat ik vroeger nogal vaak in eigen doel schoot, en dan regelmatig meppen kreeg.
Dus zónder mij wordt het misschien eerder een succes..
.
Jelle Droeviger.

Anonymous said...

Ze is heel erg stoer.Leuke foto.

Nicole Orriëns said...

LOL. Die kleren vind ik geweldig. Heel drempelverlagend ook meteen : )

Jan K. alias Afanja said...

't Is me net wat te ver van huis. Maar ach, aan mij zouden ze ook niet veel hebben.

klaproos said...

ohhh superdoel is dat, wordt vást een succes, als ik dichterbij woonde wilde ik wel keeper zijn, dat kan ik namelijk niet :-)

succes roosjuhhhhhhhh
xxx

Edward McDunn said...

Wat leuk, helaas woon ik te ver weg, anders had ik wel tijdens de rust, met versnaperingen willen lopen hoor.

Rebbeltje ★ said...

Nu ben ik wel heel benieuwd of dat gaat slagen en zie vast de fotosessie wel eens voorbij komen haha...
Moet gaan lukken voetbal zomaar in een park :)
Groetjes

Mormorsweb.blogspot.com said...

Leuke dochter heb je😀. Wens haar succes.

Hans said...

goed bedacht van Roosje, haar voetbalteam.
Nou bij haar voel ik me wel veilig en van voetballen heb ik geen bal verstand. Hans

Ferrara said...

Moedig. Ik vind voetbal namelijk verschrikkelijk.

miekequilt said...

En, zijn er al aanmeldingen gekomen? Voor een beetje sporter moet dit toch een leuke uitdaging zijn.